niedziela, 4 grudnia 2011

Idea Powstania Bloga




Dlaczego blog powstał ? 

   Wielu może się zastanawiać dlaczego chce upubliczniać takie wiadomości albo się nimi ‘chwalic’.  Robię to dla siebie, a jeśli ktoś na tym skorzysta będę się z tego tylko cieszył i mu kibicował. Może to będzie motywacją dla innych, że da się osiągnąć coś z niczego ? Fajnie jak by tak było. 

Idea ?

   Chce prowadzic tutaj wirtualny dziennik moich zmagań z finansami. Domowa ksiegowo
sc, oszczędzanie, spekulacje aż w końcu inwestowanie. To jest to na czym mi najbardziej zależy.


Skąd pomysł ?

   W ferworze przeszukiwania coraz to kolejnych stron z informacjami, danymi natknąłem się na niezliczoną ilość blogów na których można znaleźć dużo wartościowej wiedzy. Chciałbym tutaj kilka z nich wymienić, mam nadzieję, że ich autorzy nie będą mieli nic przeciwko. 
Zatem:

Zapiski Maklera Giełdowegohttp://maklerblog.pl
Blog Inwestora dla Inwestorów - http://blog-inwestora.blogspot.com/

   Było ich oczywiście więcej ale to są te które przeczytałem ‘od deski do deski’ i można powiedzieć że to przez nie moja świadomość została wyniesiona na wyższy poziom ;-)
Z czasem na pewno do wielu równie wartościowych blogów i z przyjemnością je tutaj zamieszczę.

   Zachęcam do zapoznania się z tymi adresami.

1 komentarz:

  1. Dziękuje za pozytywną opinie o moim blogu.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości w pisaniu ;)

    Makler.

    OdpowiedzUsuń